SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

VWXYZ

Paskaitos autorius: Dėstytojas YGO
Bendraautorius: Rektorius M-zidinys

2009.09.15
( +20 Taškų )
Kortų tipo Machine gerbėjams.

VWXYZ UNION VOLTRON'AI

Mašinos – bebaimiai, ištvermingi, protingi bei galingi 20 amžiaus kūriniai. Yu-Gi-Oh pasaulyje tai didelę varomąją jėgą turintis kortų tipas, kuris išsiskiria galingais jungtiniais monstrais, kurių galią galima padvigubinti Power Bond ir Limiter Removal kortomis. Dauguma mašinų atstovauja tamsos, šviesos pasauliams bei žemės stichijai. Taip pat jų efektai dažniausiai nuneigia kitų kortų efektus arba sunaikina jas. Gali pasigirti išskirtine struktūrine kalade Machine Re-Volt.

Yra daug šio tipo atmainų: Ancient Gears, Gadgets (Oppresion, Counter), Morphtronics, Cyber Dragon, Victory Viper, Vehicroids, Reactors bei VWXYZ išskirtiniai Union monstrai, kurių galimybes plačiau ir apžvelgsime.

Union – išskirtiniam kortų tipui priklausantys monstrai, kurie veikia kaip apginklavimo kortos ir tarsi “prisijungia” prie kitų tam skirtų padarų, kuriems prideda papildomų atakos ir gynybos taškų bei papildomą efektą. Vėliau galime nuginkluoti monstrą, prie kurio buvo prisijungęs burtų/spąstų korta virtęs Union monstras, ir vėl iškviesti jį kaip monstrą. Taip pat užpultas ir sunaikintas Union korta apginkluotas monstras nesusinaikina, jei nusiunčiame tą Union kortą į kapinyną. Šias kortas lengva atpažinti, nes vietoje užrašo Effect yra Union užrašas. Yra įvairiems kortų tipams skirtų Union monstrų: Warrior, Pyro, Aqua, Plant, Fairy, Zombie, Fiend, Dragon bei Machine, kuris turi dar vieną išskirtinumą.

VWXYZ Voltron'ai

Union kortų tipas, kurio tikslas nenaudojant Polimerizacijos iš 5 dalių sujungti specialius monstrus - Transformerius su išskirtiniais efektais, kuriuos galėsime naudoti tol, kol iš rankos išmesime vieną kortą. Jungimas vyksta iš žaidimo pašalinant kvietimui reikiamus lauke esančius monstrus. Yra net 6 Fusion monstrai, su kuriais galėsime pasiausti lauke. Kaladės svarbiausią monstrą VWXYZ- Dragon Catapult Cannon iškviesti yra labai sunku, tačiau kitus kaladės jungtinius monstrus iššaukti bus lengva. Kaladė yra pakankamai sudėtinga, nes reikalauja numatyti kelis žingsnius į priekį ir teisingai pasirinkti jungtinį monstrą, kuris savo efektu gali pakeisti visą situaciją.

SVARBU: VWXYZ Fusion monstrus negalima išsikviesti su pakaitalų pagalba: King of the Swamp, Goddess with the Third Eye, Beastking of the Swamps, The Light - Hex-Sealed Fusion ir panašios kortos. Vienintelis pakaitalas gali būti Elemental Hero Prisma, kuris pavirsta mums reikiamu monstru.

KALADĖS PRIVALUMAI
1. Didelė Fusion monstrų įvairovė, kurie nereikalauja Polimerizacijos.
2. Sujungę du specialius monstrus, gauname naują monstrą, kurio efektu, išmetę iš rankos kortą, galėsime naikinti priešininko kortas (priklausomai nuo efektų: naikina užverstas ir atvestas burtų/spąstų kortas, užverstus monstrus, bet kokias kortas, šalina iš žaidimo kortas arba keičia monstrų kovos pozicijas).
3. Union monstrų efektas, kuris leidžia sustiprinti atitinkamus monstrus, tampant stiprinančiomis burtų/spąstų kortomis ir vėl atsiskirti, tampant monstru. Per Main Phase (1-2) galime juos sujungti ir išsikviesti Fusion monstrą.
4. Beveik visi kaladėje esantys monstrai yra Machine tipo, todėl galime naudoti juos paremiančias kortas pvz: Limiter Removal, Chimeratech Fortress Dragon ir pan.
5. Visi pagrindiniai monstrai yra Light atributo, todėl galime naudoti juos paremiančias kortas pvz: Honest, Star Boy, Shining Angel ir pan.
6. Kaladė yra pakankamai universali, nes gali naudoti kortas iš Extra kaladės, pašalintas kortas ir kortas esančias kaladėje.

KALADĖS TRŪKUMAI
1. Sujungimui panaudoti monstrai bus pašalinti iš žaidimo. Tai galime panaudoti ir savo naudai su Return from the Different Dimension.
2. Efektai reikalauja iš rankos išmesti kortas.
3. Union monstrai virtę burtų/spąstų kortomis tampa pažeidžiami tokių kortų kaip Heavy Storm, Mystical Space Typhoon.
4. Kenkia monstrus naikinančios kortos: Fissure, Smashing Ground, Botomless Trap Hole ir t.t. Jos neleidžia sukaupti jungimui reikiamų monstrų. Todėl juos reikia apsaugoti nuo sunaikinimo efektais.
5. Pagrindiniai monstrai nėra labai galingi (1300, 1500, 1600 ir jau stipresnis 1800 ATK). Todėl juos reikia apsaugoti nuo sunaikinimo kovoje.

Taigi pradėkime nuo šios serijos “pamatų”.

Z-Metal Tank [Light/Machine/Union] ATK/1500 DEF/1300
Per savo Main Phase 1-2 kovos lauke esantį Z tanką, galime prijungti prie X-Head Cannon arba Y-Dragon Head, kuris taps apginklavimo korta. ARBA galime atskirti ir iškviesti Z tanką atakos pozicijoje. Šia korta apginkluotas monstras gauna +500 ATK ir DEF taškų. Tik vienu Union monstru galime apginkluoti tą pačią kortą, kuomet apginkluotas monstras yra sunaikinamas kovoje, galime sunaikinti Union monstrą ir išgelbėti apginkluotąjį monstrą.

Kadangi visų monstrų efektai yra beveik vienodi, nebekartosime visos litanijos ir parašysime tik efekto esmę. Kadangi ši mašina naudojama 3 jungtiniams monstrams iškviesti ir jungiasi su 2/5 kitų monstrų, kaladėje būtina turėti 3 kopijas.

Y-Dragon Head [Light/Machine/Union] ATK/1500 DEF/ 1600
Šis monstras jungiasi su X-Head Cannon ir prideda +400 ATK ir DEF taškų. Kadangi monstras turi 1500 ATK, jį galime išsikviesti su Shining Angel, todėl kaladėje galime turėti tik 2 kopijas.

X-Head Cannon [Light/Machine] ATK/1800 DEF/1500
Neefektinis monstras, kuris dažnai naudojamas Machine kaladėse. Naudojamas 3 jungtiniams monstrams iškviesti ir jungiasi su 2/3 kitų monstrų, taip pat turi pakankamai aukštą ATK, todėl kaladėje būtina turėti 3 kopijas.

W-Wing Catapult [Light/Machine/Union] ATK/1300 DEF/1500
Šis monstras jungiasi su V-Tiger Jet ir prideda +400 ATK ir DEF taškų. Tai monstras, kuris nėra susijęs su Y, Z ir X monstrais, todėl yra kaladžių, kuriose nenaudojamas šis monstras. Aišku, jei norime išsikviesti VXXYZ monstrą mums būtinas šio monstro jungtinis padaras. Tad kaladėje užteks 2 kopijų.

V-Tiger Jet [Light/Machine] ATK/1600 DEF/1800
Neefektinis monstras, kuris irgi nėra naudojamas XYZ kaladėse. Kadangi mes dedamės VWXYZ kaladę, nors 2 kopijos būtinos.

JUNGTINIAI MONSTRAI

YZ- Tank Dragon [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/2100 DEF/2200
“Y-Dragon Head” + “Z-Metal Tank”
Jungtinis monstras gali būti iškviestas specialiuoju būdu tik iš Extra kaladės, iš žaidimo pašalinant lauke esančius aukščiau paminėtus monstrus (tam nereikalinga Polimerizacija). Išmetant vieną kortą iš savo rankos į kapinyną, galime sunaikinti 1 varžovo užverstą monstrą.

Kadangi visi efektai yra beveik vienodi, nesikartosime ir pateiksime tik efekto esmę. Monstras yra lengvai iškviečiamas ir turi naudingą efektą, nes padeda atsikratyti Flip ir kitų labai bjaurių monstrų.

XZ-Tank Cannon [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/2400 DEF/ 2100
“X-Head Cannon” + “Z-Metal Tank”
Išmetant vieną kortą iš savo rankos į kapinyną, galime sunaikinti 1 varžovo užverstą burtų/spąstų kortą.

Monstras taip pat iškviečiamas nesunkiai. Jis padeda apsidrausti, kad varžovas nebūtų paspendęs pavojingų spąstų: Sakuretsu Armor, Mirror Force ir pan.

XY-Dragon Catapult [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/2200 DEF/1900
“X-Head Cannon” + “Y-Dragon Head”
Išmetant vieną kortą iš savo rankos į kapinyną, galime sunaikinti 1 varžovo atverstą burtų/spąstų kortą.

Monstras, turintis panašų efektą į XZ, tačiau jis negali sunaikinti užverstų burtų/spąstų kortų ir naikina tik atverstas. Tad turėdami X monstrą lauke, o rankoje Y arba Z, galime spręsti kokio mums monstro reikia.

VW-Tiger Catapult [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/2100 DEF/2200
“V- Tiger Jet” + “W-Wing Catapult”
Išmetant vieną kortą iš savo rankos į kapinyną, galime pakeisti 1 varžovo monstro kovos poziciją. Galime atversti užverstą monstro kortą (Flip efektai nesuveikia) arba pakeisti ATK ar DEF atversto monstro poziciją.

Silpniausias monstras, o ir efektas nepadaro didelės žalos priešininkui. Tačiau tam tikrose situacijose jis labai praverčia, nes detonuoja Flip efektą turinčius monstrus arba padeda įveikti ATK galiūnus.

XYZ- Dragon Cannon [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/2800 DEF/2600
“X-Head Cannon” + + “Y-Dragon Head” + “Z-Metal Tank”
Išmetant vieną kortą iš savo rankos į kapinyną, galime sunaikinti 1 varžovo bet kokią kortą.

Sunkiau iškviečiamas monstras, nes reikalauja net trijų monstrų jungimui, tačiau gali naikinti tiek kortų (atverstas/užverstas), kiek galime sau leisti išmesti kortų iš rankos.

VWXYZ- Dragon Catapult Cannon [Light/Machine/Fusion/Effect] ATK/3000 DEF/2800
‘’VW-Tiger Catapult’’ + ‘’XYZ- Dragon Cannon’’
Kartą per ėjimą galime iš žaidimo pašalinti vieną lauke esančią priešininko kortą. Kai ši korta atakuoja, galime pakeisti užpultojo monstro kovos poziciją (Flip efektai neveikia)

Monstrą iškviesti labai sunku, nes jungimui reikalauja iš 5 monstrų sujungtų dviejų jungtinių monstrų. Šiais laikais surinkti 5 reikiamus monstrus kovos lauke yra beveik neįmanoma. Tačiau šis pilnai užbaigtas transformeris perima geriausius šio tipo efektus ir juos dar labiau patobulina, nes jų aktyvacijai nereikia mėtyti savų kortų.
PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2009.09.01 Ban sąrašas)
Monstrai [20]
[2] Elemental Hero Prisma
[2] Honest
[1] Proto-Cyber Dragon
[2] Shining Angel
[1] Summoner Monk
[2] V-Tiger Jet
[2] W-Wing Catapult
[3] X-Head Cannon
[2] Y-Dragon Head
[3] Z-Metal Tank

Burtai [13]
[1] Book of Moon
[2] Burden of the Mighty
[1] Frontline Base
[1] Giant Trunade
[1] Heavy storm
[1] Lightning Vortex
[1] Limiter Removal
[2] My Body as a Shield
[1] Mystical Space Typhoon
[2] Shrink

Spąstai [7]
[2] Bottomless Trap Hole
[1] Call of the Haunted
[1] Mirror Force
[1] Return from a Different Dimension
[1] Solemn Judgment
[1] Torrential Tribute

Extra: [13]
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[2] VW Tiger Catapult
[1] VWXYZ Dragon Catapult Cannon
[2] XY Dragon Cannon
[2] XYZ Dragon Cannon
[3] XZ Tank Cannon
[2] YZ Tank Dragon

KALADĖS VEIKIMO APRAŠYMAS
1. Reikiamus monstrus jungimui mums leis iš kaladės išsirinkti: kovoje sunaikintas Shining Angel į lauką iškviečia iki 1500 ATK monstrus, Elemental Hero Prisma, kuris gali virsti bet kuriuo Fusion jungimui naudojamu monstru bei Summoner Monk, kuris išmetus burtų kortą iš rankos į lauką iškvies 4 lygio monstrą (visi pagrindiniai monstrai yra šio lygio).
2. Iš rankos sparčiau kviesime monstrus su Frontline Base, o iš kapinyno su Roll Out! (geriau naudoti Call of the Haunted ir patys turite nuspręsti kiek tokių kortų įsidėti, nes ne visada jos pasiteisina)
3. Monstrus nuo efektų apsaugos My Body as a Shield, Solemn Judgment bei burtus/spąstus naikinančios kortos.
4. Monstrus nuo sunaikinimo kovoje apsaugos kortos kurios pakelia ATK: Honest, Limiter Removal; kortos kurios sumažina priešininko ATK: Burden of the Mighty, Shrink; kortos, kurios saugoja monstrus: Book of Moon, Mirror Force, Lightning Vortex, Bottomless Trap Hole ir Torrential Tribute.
5. Jei esame iškvietę porą Fusion monstrų, iš žaidimo turime pašalintų kortų. Jas netikėtai ir labai efektyviai galime panaudoti su Return from the Different Dimension korta. Paaukojame pusę gyvybės taškų, į lauką išsikviečiame tiek panaikintų monstrų, kiek turime vietos kovos lauke. Efektas reikalauja šiuos monstrus vėl panaikinti iš žaidimo, tačiau mes juos galime sujungti ir išsikviesti atitinkamus Fusion monstrus, kurie nebus sunaikinti, nes jie yra nauji monstrai ir jų neveikia žalingasis efektas.
6. Visoms mašinoms labai praverčia Limiter Removal korta, tačiau ji turi šalutinį efektą, kuris sunaikina efekto paveiktas kortas. Šioje kaladėje galime išvengti šio efekto jei lauke turime du ar daugiau jungimui reikalingus monstrus. Padvigubiname jų ATK taškus ir puolame, o per savo Main Phase 2 sujungiame šiuos monstrus. Naujai iškviestas monstras nėra sunaikinamas.
7. Taip pat kaladėje tinka ir nelabai susijęs Fusion monstras Chimeratech Fortress Dragon, kurį galime iškviesti be polimerizacijos, lauke turėdami Cyber Dragon, kurį pavaduoja Proto-Cyber Dragon (jo nereikia aukoti) ir dar vieną ar daugiau Machine tipo monstrą, nesvarbu kieno lauke jis bebūtų. Už kiekvieną Fusion sunaudotą monstrą ši mašina gaus +1000 ATK. Pagelbės jei nepavyks išsikviesti kitų voltron'ų.

Sutrumpintą straipsnio versiją galite rasti "The Duelist" Akademijos internetinio žurnalo 2 Nr. 7-8 psl.
SVARBU: Šią kaladę galite atsisiųsti iš Siuntinių skilties (VWXYZ Union Voltrons). Norint atsidaryti, paanalizuoti ir keisti kaladę, jums reikės specialios programos Deck Studio, kurią galite atsisiųsti iš oficialios svetainės. www.ccgtoolkit.com