SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Dream Archetype

DALYVIAI

Konkurso užduotis: Sukurti visiškai naują ir unikalų mostrų archetipą ir juos paremiančias burtų/spąstų kortas.

Archetipas - grupė kortų, pasižyminti bent viena išskirtine savybe. Taip pat archetipą galima atskirti ir pagal tai, kad kiekvienas jo narys savo varde turi pvz.: „Elemental Hero“, „of the Ice Barrier“. Archetipą gali nurodyti ir bendra kortų išvaizda ar skiriamosios detalės pvz.: Synthetic Angels. Archetipai dažniausiai naudojami mangoje/anime taip perteikiant žaidėjo asmenybę, išvaizdą, psichinę būseną, žaidimo stilių.

Taisyklės

1. Dalyvauti galima tik prieš tai užsiregistravus FORUME.
2. Turite pateikti nuo 10- iki 20 vieno archetipo kortų bei trumpą archetipo aprašymą.
3. Galite pateikti 2 skirtingus archetipus.
4. Kortas galite pateikti tekstu (Kortos pavadinimas, atributas, tipas, Lv, ATK/DEF, efektas ir t.t.) arba galite daryti savas kortas su Paint, Photoshop ar kitomis programomis. Taip pat leidžiama naudoti www.yugiohcardmaker.net. Taip pat neribojama ir kalba (galite kurti lietuviškas arba angliškas kortas). Tad turite visišką kūrybinę laisvę.
5. Dėmesys bus skiriamas ne kortų išvaizdai, o jų efektams, pačiai idėjai.
6. Jūsų archetipas turi skirtis nuo šiuometinių archetipų.
7. Jūsų archetipas turi būti subalansuotas ir nebūti per daug galingas. Viskas proto ribose.
8. Jūsų archetipas gali atnešti naujovių žaidimo mechanikoje.
9. Savo darbus siųskite J_BYYX į e-mailą: catcoloring@yahoo.com arba į skype: j_byyx .

Patarimai

1. Kurdami savą archetipą galite remtis senovės istorija, mitais, šiuolaikine kultūra ar net kuo nors susijusiu su kasdieniu gyvenimu. Visi realybėje esantys tipai yra su kažkuom susiję.
2. Tiesiog pasitelkite vaizduotę.
3. Galite kurti naujus kortų tipus panašius į Ritual, Synchro, Union, Gemini.
4. Savam archetipui galite net sugalvoti naują tipą pvz.: Psychic, Warrior, Beast.
5. Kurkite tokį archetipą su kuriuo jums patiktų žaisti patiems.

Prizai:

Priklausomai nuo dalyvių gausos, bus paskirti prizai (taškai ir kortos). Visi dalyviai gaus taškų.

Vertinimo kriterijai:

Svarbiausia archetipo idėja: efektai, sąsajos, išskirtinumas ir pan.

Konkurso Data: 2010.02.14 - 2010.03.12