SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Burn

Paskaitos autorius: Dėstytojas IgniuX@Z

2010.02.15 - 05.05
( +30/+30 Taškų )
Kaladės aprašymas: Simochi Burn ir Chain Strike
Paskaitą papildė: Rektorius M-zidinys


Paskaita Burn gerbėjams.

BURN

Burn – kaladės, kurios efektinių kortų pagalba degina priešininko gyvybės taškus. Šios kaladės pakankamai lėtos (yra ir greitesnių sudėčių), todėl yra sujungiamos su Stall kortomis, kurios neleidžia priešininkui atlikti puolimo (su Level Limit - Area B, Gravity Bind) ir padidina galimybę sėkmingai sudeginti visus priešininko gyvybės taškus. Tad jums nereikės pulti, kad laimėtumėte.

Yra daugybė šio tipo kaladžių variantų: Volcanic Burn, Molten Burn, Bubbleman Burn, Direct Burn, Chain Burn, Solar Burn, Shadowpriestess Burn, Exxod Burn, Eradicator Blast Burn, Spellcaster Burn ir t.t. Dedantis savo Burn kaladę tinka visos kortos, kurios daro efekinę žalą (tinka net tos, kurios prideda LP - Anti-Heal kaladės variantas), tačiau jos sudėtyje turi būti kelios pagrindinės kortos, apie kurias ir sukasi visas žaidimas.

BURN KALADŽIŲ PRIEŠAI:
Šioms kaladėms kenkia Prime Material Dragon, kuris sugeba efektinę žalą pakeisti į papildomus gyvybės taškus. Brionac, Dragon of the Ice Barrier tiesiog grąžins dalį tuo metu nepalankių kortų, esančių lauke į ranką. Pavojingos Tele-DAD, Synchro, Lightsworn kaladės, kurioms laukti nepatinka. Kadangi dažniausiai efektinę žalą daro burtų ir spąstų kortos, kenkia jas naikinančios ir nuneigiančios kortos, todėl reikia turėti Counter kortų: Solemn Judgment, Dark Bribe, Seven Tools of the Bandit. Tai patys akivaizdžiausi priešai, tačiau jų tikrai yra daugiau - greitas ir nesustabdomas priešininko žaidimas, kai jis kontroliuoja lauką, o ne mes.

KO REIKIA GERAI BURN KALADEI?
1. Reikia turėti kortų traukimo variklį, nes greitesnės kaladės greitai sunaudoja visas kortas rankoje. Išdeginti 8000 LP nepuolant ir išsaugoti savo LP reikalauja daug kortų resursų.
2. Reikalingos stabdančios kortos, kurios priešininkui apribotų galimybę atiminėti gyvybės taškus.
3. Reikalingos Counter kortos, kurios apsaugotų mūsų kaladės strategijai ypač svarbias kortas. Taip pat reikia apsiginti nuo Royal Decree, kuri sustabdo visas Burn kalades, kurios remiasi Spąstų efektine žala. Mums reikia stabdyti priešininką, o ne jis mus.
4. Kiek įmanoma didesnę žalą darančių kortų. Dar geriau, jei viena korta gali daryti pakartotiną žalą.
5. Sekmes ir stiprybės, nes būna, kad lieka tiek nedaug LP, o kortų ir pritrūksta.

CHAIN STRIKE BURN ( I Paskaitos dalis )

Nutariau mūsų Akademijos naujokus paskatinti ieškoti naujų idėjų ir naudoti kitokias kalades nei kiti, taip paįvairinant patį žaidimą. Todėl šį kartą aprašysiu dar vieną Burn kaladės versiją, kuri yra pakankamai greita ir tikrai gali varžytis su kitomis kaladėmis.

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2010.03.01 Ban sąrašas)
Monstrai [10]
[2] Battle Fader
[3] Cyber Valley
[2] Lava Golem
[1] Morphing Jar
[2] Zero Gardna

Burtai [6]
[2] Chain Strike
[1] Mystical Space Typhoon
[3] Poison of the Old Man

Spąstai [25]
[3] Accumulated Fortune
[1] Chain Detonation
[2] Dimension Wall
[1] Gravity Bind
[3] Jar of Greed
[3] Just Desserts
[3] Legacy of Yata-Garasu
[1] Magic Cylinder
[1] Ojama Trio
[3] Reckless Greed
[3] Secret Barrel
[1] Torrential Tribute

Total: [41]

Kaladės strategija remiasi Chain Link‘ais (grandinine reakcija), siekiant grandinę padaryti kuo ilgesnę, kad kaladė įgautų greitį ir darytų priešininkui žalą, o mums rankoje kauptų kortas naujam išpuoliui.

Kas yra Chain? Grandinė atsiranda tuomet, kai vienas iš žaidėjų aktyvuoja kortos efektą, o jo priešininkas, kaip atsaką į tą aktyvuotą efektą, aktyvuoja savo kortą. Taip pat galime grandinę formuoti ir iš savų kortų t.y. aktyvuojame savo kortą, ir kaip atsaką į jos aktyvaciją, aktyvuojame kitą savo kortą. (Tuo ir remiasi ši kaladė)

Kaip ji veikia? Grandinė yra pradedama, kai kas nors aktyvuoja kortą. Ta korta automatiškai tampa Grandinės 1-ąja dalimi. Jei ji nesutinka pasipriešinimo, grandinė vis vien skaičiuojama tik su vienu žingsniu. Pati grandinė yra skaičiuojama, pradedant paskutine korta ir visa grandinė veikia atbuline tvarka. Pavyzdžiui:

Čia matome vieną iš galimų situacijų žaidime. Mums pavyko sukurti net 6 Chain Link‘us. Jo rezultatas yra -4100 LP priešininkui, o mums +5 naujos kortos bei viena korta iš lauko dar grįžta į ranką. Kaip tai atsitiko? Efektai pradeda veikti nuo paskutinio Chain Link (nuo galo), TAIGI visą grandininę reakciją pradėjome, kai priešininkas puolė:
6. Chain Strike – už sudarytą grandinę atėmė po 400 LP x 6 (grandinės dalis).
5. Chain Detonation – padėjo mums prailginti grandinę, atėmė -500 LP ir grįžo į ranką.
4. Accumulated Fortune – kadangi aktyvavome kaip 4 grandinės dalį, mes traukiame +2 kortas.
3. Reckless Greed – traukiame dar +2 kortas.
2. Secret Barrel – padarome žalą 200 LP x 6 (priešininko kortų skaičius rankoje ir lauke).
1. Cyber Valley – sustabdo priešininko puolimą, traukiame +1 kortą, tada iškeliauja iš žaidimo.

Svarbu! Puolant arba iškviečiant monstrą grandinė nesiformuoja. Galima Chain`inti kiekvieno monstro efektą, išskyrus ilgalaikius efektus, kurie aktyvuojasi tuomet, kai monstras iškviečiamas į areną, pavyzdžiui Jinzo. Kortos patekusios į grandinę nenukeliauja į kapinyną, kol nesibaigia visa grandinė.

APIE KALADĖS SUDĖTĮ

Spąstai yra šios kaladės pagrindas (25 kortos). Kaladėje gausu traukimo kortų (Legacy of Yata-Garasu, Reckless Greed, Jar of Greed, Accumulated Fortune), kurios padeda kurti grandinę bei labai greitai aprūpina reikalingomis kortomis, naujos grandinės kūrimui.

Daro žalą ( Chain Detonation, Dimension Wall, Just Desserts + gerai veikia kartu su Ojama Trio, Magic Cylinder, Secret Barrel).

Kaip ir visose Burn kaladėse, monstrų nėra daug. Jie visi skirti gynybai (išskyrus Morping Jar ir Lava Golem). Cyber Valley padeda apsiginti + traukia kortas, Battle Fader ir Zero Gardna padeda jums negauti žalos nuo varžovo monstrų, kai tuo tarpu jūs jau kaupiate kortas rankoje.

Morphing Jar padeda atstatyti savo ranką, o Lava Golem - atsikratyti mums kenkiančiais monstrais (Jinzo, juk kaladėje yra net 25 spąstų kortos ir tikrai nenorite jį pamatyti priešais save). Nuo paties Lava Golem 3000 ATK mes apsisaugosime su Gravity Bind.

Burtų yra dar mažiau nei monstrų, tačiau jos yra vos ne kaladės pagrindas – Chain Strike (apribotas iki 2 kortų kaladėje), kuris už kiekvieną Chain duoda žalos. Su tiek traukimo kortų, jūs labai greitai įkirsite varžovui didelį smūgį. Poison of the Old Man įdėtas vien dėl to, kad Chain link turėtų greičio ir, blogiausiu atveju, pridėtų tau +1200 LP arba atimtų priešininkui -800 LP.

Tačiau kaip ir visada kaladė turi silpnybių. Jinzo / Royal Decree (todėl įdėtas Mystical Space Typhoon), kitos spąstus nuneigiančios kortos... Todėl, reiktų susidėti tikrai neblogą šalutinę kaladę, kad vėliau pamačius minėtas kortas nereiktų iškart pasiduoti. Dar didesnė problema yra Prime Material Dragon – Burn kaladžių siaubas, kuris visą mūsų efektų LP minusą paverčia į LP pliusą. (čia į pagalbą irgi atskuba Lava Golem).

Kaladėje kortos bendradarbiauja, todėl tikrai nėra sunku ją valdyti. Visos kortos leidžia kurti Chain Link‘us. Pvz: Cyber Valley, Zero Gardna ir t.t. Net Lava Golem, būdamas priešininko pusėje, mums padeda daryti Chain Link, kai aktyvuojasi jo efektas, darantis priešininkui -1000 LP žalą.

Išbandykite šia kaladę, jei jums kaip ir man jau atsibodo standartas. Visada improvizuokite, kurkite naujas idėjas ir galbūt šis žaidimas pasidarys daug įdomesnis. Palaikau visas originalias idėjas ir galiu jums padėti. Gal net pamatysite savo kaladę, būtent vienoje iš mano paskaitų. Todėl, stenkitės ir stebinkit visus kitus žmones.

Pagarbiai jūsų, IgniuX@Z.

SIMOCHI BURN ( II Paskaitos dalis )

Šį kartą pristatysiu vieną iš geresnių Burn kaladžių versijų. Kaladė nelabai dažnai naudojama tiek tikrame gyvenime, tiek virtualiame. Nerašyčiau apie jį, jei nežinočiau, kaip jis veikia. Jau antrą ar trečią turnyrą žaidžiu su šia kalade ir negaliu skųstis, veikia jis tikrai gerai. Taigi, pristatau jums Simochi Burn kaladės sudėtį. Visiems skeptikams galiu pasakyti, kad su ja reikia dar mokėti ir žaisti (Rektoriaus pastaba).

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2009.09.01 Ban sąrašas)
Monstrai: [12]
[1] A Cat of Ill Omen
[3] Cyber Valley
[1] Marshmallon
[2] Mystic Tomato
[3] Nurse Reficule the Fallen One
[1] Sangan
[1] Spirit Reaper

Burtai: [11]
[1] Magic Planter
[3] Rain of Mercy
[3] Soul Taker
[1] Swords of Revealing Light
[3] Upstart Goblin

Spąstai: [17]
[3] Bad Reaction to Simochi
[1] Ceasefire
[1] Dark Cure
[3] Gift Card
[2] Just Desserts
[1] Magic Cylinder
[1] Mirror Force
[2] The Eye of Truth
[3] The Paths of Destiny

Total: [40]

Pamatę daugumą kortų, tikriausiai pamąstote: „Kodėl, po velnių Ignas vadina tai Burn, jei čia visos kortos prideda varžovui LP…”. Permetę sąrašą akimis, pamatytumėte, kodėl čia tiek kortų, kurios prideda LP varžovui. Bad Reaction to Simochi ir Nurse Reficule the Fallen One vadiną pagrindinį vaidmenį šiame filme. Visas varžovui pridėtas “turtas” (LP) jam tik kenkia, t.y. mažina juos.

Monstrų linija sudaryta taip, kad greičiau pagautume Nurse Reficule the Fallen One iš kaladės (Mystic Tomato, Sangan, Cyber Valley) arba apsigintume (tas pats Cyber Valley, Spirit Reaper, Marshmallon). Su tokiu greičiu, mes turėtume greitai laimėti (žadėti nieko negalima).

Burtai (9 iš 11) daro jums paslaugą, o varžovui dar ir kenkia. Jūs traukiate kortą (Upstart Goblin), sunaikinate monstrą (Soul Taker) arba gaunate LP (Rain of Mercy) ir su jais visais dar padarote -1000 LP žalos varžovui. Šaunu, tiesa? Įdėjau Magic Planter jei ištrauktumėte per daug Simochi, nepanaudotumėte The Eye of Truth ar tiesiog tuo metu nereikėtų Dark Cure. Swords of Revealing Light apsaugai.

Spąstų linija pati didžiausia ir beveik užima pusę kaladės. Gift Card labai padeda Simochi ir, jei ištrauktume visas 3, galėtume padaryt OTK. Įdėtos kelios Burn kortos, kurios tiesiog daro žalą (Just Desserts, Ceasefire). Be Gift Card, The Paths of Destiny (su Nurse/ Simochi atverstu) garantuoja varžovui -2000 žalos, nesvarbu, ką jis atverstų su Coin.

Magic Cylinder ir Mirror Force padeda apsiginti nuo varžovo puolimų. Didžioji akis rodo varžovo kortas IR jei jis turi nors vieną burtą, gauna 1000 LP žalos (Su Simochi / Nurse). O dabar, viena iš man labiausiai patinkančių kortų: Dark Cure. Šiais Swarm (Specialaus kvietimo) laikais, įsivaizduokite, kiek žalos varžovas patirtų, žaisdamas su Blackwing‘ais. Tačiau, Brionac kaip visada gadina visą reikalą ir taip varžovas GAUS LP.

Kaladė yra tikrai gera, man atnešė nemažai pergalių, tačiau nėra ir negali būti idealios kaladės. Pabandykite įsivaizduoti, jei gaunate Royal Decree pirmu ėjimu. Galite bandyti tempti ėjimus, kol ištrauksite visus burtus, kad padarytumėte -9000 žalos, jei yra Nurse lauke, tačiau tai padaryti yra menka galimybė.

Tikriausiai galvojate, kad be Nurse dar jums galėtų padėti panašų efektą turintis Prime Material Dragon. Jo galimybės naudojamos Gadget’uose / Light Stun ar Hopeless’e kaladėse gali kaip reikiant suknisti reikalus, bet… Paieškojęs taisyklių, pamačiau, kad su juo reikia žaisti atsargiai. Žiūrėkite, kiek varžovas jau yra išnaudojęs Burn kortų, kad paskui nesigailėtumėte. Vienu atveju, Prime gali jums pridėti taškų arba tiesiog nieko nedaryti:

A) Pvz.: Jūs turite PMD (Prime Material dragon) lauke, o varžovas turi Nurse / Bad Reaction to Simochi. Jis aktyvuoja Gift Card. Jūsų nuomone, jūs gautumėte 3000 LP, tačiau... Kadangi Gift Card nėra Burn efektą turinti korta, PMD nesureaguos. Tada Simochi / Nurse bandys daryti savo darbą, tačiau dabar PMD jau suveiks ir jūs gausite gyvybės taškų.

B) Antras variantas yra paprastas, kai PMD nedarys nieko, todėl, tiesiog iššvaistysite kortą. Pvz.: Jūs turite Simochi / Nurse lauke, pas varžovą PMD. Aktyvuojate Ookazi, PMD reaguoja į jį ir bando gauti LP, tačiau tuo metu sureaguoja Simochi į PMD efektą. Todėl, būkite atsargūs ir akylai stebėkite situaciją.

TAIGI

Tačiau idealių kaladžių nėra ir visada atsiranda žmonių, kurie geba nulaužti bet kokios kaladės strategiją. Esmė ta, kad Simochi, mano nuomone, yra vienas iš perspektyviausių Burn šiuo metu (nebent atsirastų Super Duper Special Awesome Spell Burn variantas, kurį sumaišytume su Chain Burn). Man ši kaladė patinka, nes tikrai groja varžovo nervais.

Kortų pakeitimo galimybės nėra labai didelės, bet galite ką nors galvoti. Čia pateiktas MANO variantas, su kuriuo žaidžiu.

Ir nepamirškite svarbiausio – psichologija yra didžiausias privalumas kovose, kurios dėka galite laimėti net sunkiausioje situacijoje. Todėl, nervinkite varžovus su Burn / Turbo kaladėmis, kurių visi prisibijo, nes tausoja savo neuronus :].

Pagarbiai jūsų, IgniuX@Z.

SUSIJUSIOS PASKAITOS

1) 1.15 KCVDS Žodynas (Burn kaladė)